טראומת נרתיק

טראומת נרתיק

טראומת נרתיק

אנחנו מקוות לעזור בניפוץ הסטיגמה סביב גופן של נשים, מיניות האישה ולשים סוף לבושה, גם בפן האישי וכמובן גם בפן החברתי. אנחנו מחזיקות הרבה טראומת שבכלל לא שייכות לנו, את יכולה לקרוא לזה בושת הנרתיק.


לפעמים אנחנו חושבות שזה נראה מוזר, מריח מוזר , ושגדל לנו שיער בכל המקומות הלא נכונים.

אנו משוות את עצמנו לאחרות שזה נראה כאילו יש להן הכל, זה לא בהכרח נכון. בואו נודה באמת, כל אישה שונה ואחרת בדרך הייחודית רק לה. אך בסופו של דבר, אנו רק בנות אדם שהתברכו בכלי העדין והיפה הזה.


רק נותר לנו להנות בגופנו במשך זמן מוגבל, מדוע לא לחגוג את מסע? יחדיו נוכל לנצח ונוכל להשיב את כוחו של הפונסי שלנו, דעי את ערכך ותאהבי את עצמך כי את כל כך יפה מבפנים החוצה, יותר ממה שאת חושבת. 

זה הכול נקודת מבט, בחרי לשנות אותה, לשפר אותה ותרגישי בשינוי. 


הבעיה עם וירוסים המועברים במגע מיני או בשמם המקצועי HPVs ו- STDs

זה נושא לא ברור ודי מביש בימינו, אבל זה כל כך נפוץ שהוא ראוי לתשומת לב מיוחדת.


אף אחד לא אוהב לקבל STDs או HPVs, זה אכן רגע מתסכל לקבל את שיחת הטלפון הזו או לראות את תוצאות ה- PAP שלך, הלב שלך ממש נופל לתחתונים. כשאת מקבלת את החדשות הרעות, מה שהכי מכה בך הוא "ההלם", ואז הוא מתהפך במהירות למי האשם? כמה זמן יש לי את זה? עם מי אני צריכה לדבר? את מי אני אוכל להאשים? איך נתתי לזה לקרות?


גברתי תשני את נקודת המבט שלך

אלה דוגמאות לגל הראשון (כאמור לעיל), אך אם כן, לפעמים לנו הנשים יש נטייה לקפוץ למסקנות כמו: האם אני מצורעת עכשיו? אולי אני הבעיה? אני מתמרדת, אני לעולם לא אקיים יחסי מין! בעיקרון אנחנו מלכים את עצמנו בגלל המצב.

אין צורך בלהכות את עצמך או להוריד את עצמך - זה לא יעזור לך כלל. זה הכרחי לדבר לעצמך באהבה, בסלחנות ובטוב לב, לדבר אל עצמך באופן שהיית רוצה שידברו אליך.


כשאת מדברת לעצמך במילים של שנאה את לא עושה לעצמך שום טובה. את רק גורמת נזק שמפריע לתהליך הריפוי שלך. במקום כל כאב הלב הזה, נסי לשנות את נקודת המבט שלך, התבונני מנקודת מבט אחרת שמקבלת את המצב הנוכחי כמו שהוא ולימדי את הלקחים הדרושים.


אנו באופן אישי מאמינים שתקשורת שלילית עם עצמך אינה טובה, לעיתים היא פרודוקטיבית, אך היא יכולה לפגוע בנו האופן קשה ברמה הפסיכולוגית בטווח הרחוק מבלי שנשים לב בכלל. זו הסיבה שאנו רוצות להנהיג שינוי ולבקש ממך שתדברי אליך יפה ובטוב לב.

תשתמשי באישורים עצמיים חיוביים, תעשי את המחקר הנכון, תדברי עם חבר/ה, תלכי לטפל בבעיה ותעשי את הדבר הנכון לעצמך ולסביבתך.



קבלי את העזרה הרפואית המתאימה לצרכים שלך

תחפשי את הרופא שהכי מתאים לך. כשנשים מתמודדות עם מחלות, נגעים  STD ו- HPV, חשוב שתלכו לרופא/ת נשים טוב/ה, שלא רק מצוין בעבודתו, אלא גם מבין ללבך. נושא זה מוכר כנושא רגיש מאוד עבור נשים רבות והוא נושא ראוי לתשומת לב המתאימה לו. 


גשי לרופא/ת שיש לו סבלנות לתת לך מקום לשאלות ולהסביר עם סבלנות בדיוק מה קורה לגופך בצורה אנושית. אנו אומרים זאת רק בגלל חוויות טראומטיות שנשים עברו עם רופאים רבים סביב העולם, אנחנו רוצות להעביר את המידע הזה והלאה, כך שמי שעוברת חוויה כזו  תזכה לחוויה נעימה וקלה יותר. 

אנחנו ממליצות לך למצוא רופא שאולי הומלץ על ידי חברה, ניתן למצוא עליו ביקורת חיובית באינטרנט או על ידי ניסוי וטעייה.

אם יש לך ויברציות גרועות מהג'ינו שלך, לכי למצוא אחר, זה שווה את זה!

0 תגובות

אם בא לך תשאירי תגובה

אנחנו מיד נאשר את התגובה שלך