למה צריך שאלון

למה צריך שאלון

למה צריך שאלון בכלל?

 

כולנו חוויני את הרגעים האלה של התפשרות בעקבות חוסר כוחות ונוחות, שהתפשרנו על הקטשופ מילדות כי לא היה היינז? כולנו עוברות את זה במגוון תחומים ודרכים. השאלות שחוזרות על עצמם הרבה פה בהאניפות  זה "קניתי את קאפ שמה אבל למה הגביעונית לא טובה לי? היה רק צורה אחת על המדף".

לפעמים ה"אני אקנה את מה שיש בבית מרקחת ויהיה בסדר" לא באמת יהיה בסדר, את לא אמבטיה ולא כל פקק יסכים איתך.
שמגיעים לרגע שעוברים לרב פעמי, זה לא על אותו עיקרון של הטמפון, פד או תחתונים…
במקרה הזה צריך להתחשב בכמה דברים מראש.

לכל משתנה הכי קטן ברצפת האגן שלנו יש חשיבות כשזה מגיע לבחירת קאפ, כמה שיותר נדע ככה נוכל להתאים לך קאפ בצורה המיטבית ביותר. לדוגמא, מישהי שיש לה שלפוחית רגיזה, לא נרצה לתת לה קאפ קשיחה, זה יכול להפעיל לחץ על השלפוחית. למה? קאפ קשיח יכול לתת אשליה של מן לחץ ורצון ללכת לרוקן את השלפוחית כל הזמן, כמו בדלקות שמרגישים צורך לעשות פיפי כל הזמן? רק בלי הכאב ושריפה!

גם צריך להתחשב בפעילות הגופנית שלך, כשיש מישהי עם רצועות, פאשיות ושרירים חלשים אולי יהיה חכם יותר ליעד קאפ יותר קשיח. נרצה שהגביעונית תשאר במקום כל היום.

גביעוניות בשורה

מה כן חשוב לעשות לפני שאני עונה על השאלון ובוחרת קאפ או דיסק? 

לבדוק את גובה צוואר שלך! איך בודקים את גובה צוואר הרחם? מחדירים את האצבע לנרתיק ואז מודדים עד איפה נכנס האצבע (תשמרי לידך סרגל). צוואר הרחם מרגיש טיפה כמו קצה והאף והחלק העבה של האוזן והזמן הכי טוב לברר את העניין יהיה בזמן הווסת.
כל שאר השאלות לא מצריכות הכנה מראש, רק היכרות עם הגוף שלך.

אנחנו פותרות לך את הבעיה ונותנות לך מגוון אפשרויות! ישבנו עם כל הסוגי מומחים לרצפת האגן כדי ליצור את השאלון המושלם ולחסוך לף כאבי ראש וניסיונות.
תנסי את השאלוני יעוד שלנו היום למחזור שמח.

שאלון גביעוניות

למה שתתקדמי לגביעוניות

שאלון דיסיקים

0 תגובות

אם בא לך תשאירי תגובה

אנחנו מיד נאשר את התגובה שלך