איך בכלל התחיל ההאניפות?

גביעוניות ותחתוני מחזור על רקע הים על ספא. גביעוניות למחזור החודשי שלך

 בפניך טקסט שמספר  איך התחיל אי לאב מי האני פות, מקווה שתהני.

 לדבר ולהיות פתוחה לגבי החוויות העמוקות שלך יכול להיות ממש מפחיד אבל זה בסדר כי הקסם לא קורה באזור הנוחות שלך שזה אחד השיעורים הגדולים של החיים. 

שלום קוראים לי דניאל המייסדת של החברה וחוויתי בעברי סרטן שלב 2 בצוואר הרחם ולא מספיק שזה קרה גם שברון לב הצטרף לחגיגה.

בעוד הלב מלא בכאב וגופי מתעתע בי ההתמודדות הזו גרמה לי לאבד אחיזה בקרקע היציבה תחת רגלי בכל המובנים אם זה היה במובן הבריאותי, חומרי, כלכלי ונפשי.

הדבר הזה הוביל להרבה מאוד עוול, שפיטה עצמית וחוסר אמונה כללית בעצמי וביקום.

לאורך כל התקופה הזו כמו מנטרה שעלתה ממעמקי הנפש ליווה אותי המשפט

"כשאת בקרקעית הים זה הזמן לחפש אוצרות",

ובעצם התחלתי ליישם ולאמץ את  אותו המשפט שעלה ברגעים הכי חשוכים בתקופה הזו ולשלב אותו לתוך חיי.

 

מתוך הכאב שלי נולד משהו יפהפה- את מכירה את הרגע הזה שחולף לך בראש רעיון אדיר ובסופו של יום אחרי עומס החיים האינסופי את לא עושה כלום איתו ושנים לאחר מכן את רואה שהרעיון שלך ממש הצליח ועובר לך בראש "דאם!" שכזה? 

אז בתקופה הזאת עלה לי לראש להקים עסק למוצרי היגיינה נשית רב פעמית שנולד מתוך החוויות המזעזעות שהיו לי בתחילת דרכי עם המוצרים הרב פעמיים שהיו קיימים בשוק באותם שנים ועם שירותי הרפואה הלא הוגנים והמזעזעים שניסו לצלק את נפשי. 

אחרי התמודדות שכזו שמתי לפני את המטרה הסופר חשובה ששום אישה לא תצטרך לחוות את אשר אני חוויתי ובנוסף רציתי להנעים ולהקליל לכל אישה את חוויית המחזור שלה כי מהתקופה הזו הבנתי המון דברים על עצמי ובעיקר שבזמן המחזור שלי ישות מסוימת יוצאת ממני ותופסת מקום דומיננטי בחיי היום יום שלי,

אני אוהבת לקרוא לה 'היסטריה' (ולא במובן הרע של המילה), היסטריה נמצאת בכל אחת מאיתנו ואנחנו צריכות לחבק אותה, להרים לה ולתת לעצמנו מקום לאהוב אותה (כי תאמיני או לא הקסם שלך שמתבטא שהוא 'את' בעצם מתבטא בשיא בתקופת הווסת).

 

לכן אספתי את כל ארגז הכלים שרכשתי לעצמי לאורך חיי ויישמתי אותו בכל הכוח לתוך הדבר הזה שקוראים לו I LOVE MY HONEYPOT  ואני עושה את כל זה לבד לגמרי.

הפכתי בזמן הזה לבונת אתרים, מומחית לווסת ופות, כתבת תוכן, מעצבת גרפית, אשת שיווק, אשת יעוץ, קצת עורכת דין, אשת קריאייטיב, עמילת מכס, רואת חשבון, יבואנית, קניינית, אשת רעיונות ואין סוף לרשימה הזאת.


אני בחרתי לשתף אתכן בסיפור שלי על קצה המזלג כי אולי באמצעות ההתטבאות הזו ובעזרתכן אוכל להרגיש קצת פגיעה, קצת ערומה וללא מחסומים וגבולות שזה דבר בריא בעולמנו.

אני כולי תקווה שאוכל לתת למישהי כאן השראה לצאת החוצה ולהיות עצמה בצורה בלתי מתפשרת!

כי את הכי יפה שאת הכי את!

בלי להתחשב בחוקי הנימוס, בלי לחשבן לסביבה השופטת ומכלילה! פשוט להיות פשוטה, נשית, אמיתית ויפה כלפי פנים וכלפי חוץ כי את יכולה לעשות כל מה שבא לך בעולם הזה!

שום דבר לא עוצר בעדך חוץ מהראש שלך, תזכרי את זה.

אני פותחת את הסיפור שלי ומשתפת את אשר על ליבי מתוך ההבנה שזה יכול להיות ממש רגיש וקשה כלפי חלקנו לשים את ראית וטובת הכלל בצד ולראות באמת ובכנות את עצמך!

את אותו ה'אני' האמיתי שלך שרוצה לפרוח בכל תקופות החודש ואני רוצה להוסיף ולהגיד שאני כל כך מבינה את החשיבות וקושי של קיום השיח הנשי-קולקטיבי בנושא ואני תמיד פה לייעץ לכל אחת הדורשת לעצמה נשיות מתפרצת וחסרת גבולות!

הגיע הזמן לשנות את הזרם, הגיע הזמן למחזור חדש ונקי ללא סטיגמות.

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published