הצד ההיסטרי שבי

הצד ההיסטרי שבי

טרפת של ווסת

הטירוף התקופתי הינו דבר אמיתי, בימים בהם שום דבר לא הגיוני או שזה מרגיש כאילו כולםרוצים לעצבן אותך לצד התכווצויות קשות ברחם.

התחתוני מחזור והגביעוניות הכי טובות ונוחות בישראל- a menstrual cup being filled with wine

לפעמים זה מרגיש שיש לנו מגוון זהויות שנמצאות בתוכנו, אנו אוהבים להסתכל על זה כאילו כל אחד מהם חלק מאיתנו. בין אם זה הגרסה המאושרת, היצירתית, העצובה, המבולבלת, המומה או כל גרסה אחרת, כאשר הצדדים האלה מצליחים לקחת חלק יותר דומיננטי בחיי היום יום.

היסטריה היא אחת מהן, היא נוזלית כמו מים, מסתורית, מלכת העולם שלא אכפת לה מכלום, הדורשת צדק וההיא שמסתתרת מתחת לשמיכה עם בקבוק מים חמים - בעיקרון האישה הזו היא  פרץ רגשות משוחרר עם שני רחמים תיאטרליים כסמל הלוגו.



עבור כל אחת מהן, זהויות אלה יופיעו בדרכן המיוחדת שלהן, ואם עדיין לא ממש הכרת בהן, זה בסדר, את יודעת למה אנו מתכוונים. אך אל תתעלמי מהם!

תאהבי כל אחת ותעריכי אותם, שכן הן חלק ממך. לפעמים יש לנו הרגלים רעים כמו להשתיק אותה, לקרוא לה משוגעת או לבכות בגללה. אנו פשוט רוצים שתאהבי אותה תתייחסי אליה בחביבות, באותה דרך בה היית רוצה שידברו ויתייחסו אלייך. 


כשאת תדברי אליה יפה את בהחלט תראי ותרגישי את השינוי בתוכך. אבל כמובן שיש לעשות הכל באיזון. 

למשל להזמין את כל תפריט הקינוחים זה לא בהכרח רעיון שהיינו קופצת עליו.



שתהיה תקופה עליזה

כולנו עוברות את הזמן הזה בחודש בכל פעם כשהוא מגיע, איננו יכולות להיות בטוחות מה תהיה החוויה הפעם, עבור נשים רבות זה משתנה מפעם לפעם.

לפעמים אנחנו מלאות ברגשות קיצוניים ולפעמים אנחנו רכות כמו מרשמלו, ובכל מקרה זה בסדר גמור! הרמות הנוספות האלה של אסטרוגן, סרטונין ופרוגסטרון יכולות באמת לבלבל את המערכת העדינה שלנו. אנחנו רוצות להזכיר לך שהרגשות שלך לגיטימיים, באמת טוב ובריא לבכות! שחררי את כל הלחץ המובנה ואת הרגשות האלה - אנחנו כאן בשבילך.

 

תזכרי לאהוב את ההאניפות שלך

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published