התמודדות עם אנדומטריוזיס

endo ribbon on pink background with clouds - תחתוני מחזור ושאלון יעוד קאפס

האם ישנה שיטה טבעית להתמודדות עם אנדו ?


אחת השיטות היותר עתיקות מעולם הרפואה לטיפול והתמודדות עם אנדו היא ביצוע של 'סאונת אגן'. לחלקכן זה ישמע מוזר אבל טכניקה זו היא טכניקה ייחודית שעוברת בדרך כלל מדור לדור. שיטה עתיקה והוליסטית זו מבוססת על שימוש במים חמים, צמחי מרפא וישיבה מדטיבית של כ20-30 דק', בכוונה מלאה ובאינטימיות עם עצמך .

תכונות הריפוי של הצמחים נספגות אל תוך המים החמים אשר מתאדים ונכנסים לאזור הרחם. חום הוא אלמנט אשר גורם לזרימת דם מוגברת ודם הוא מרכיב הקיום היחידי שלנו אשר יכול להניע תהליכי ריפוי פנימיים. אנדומטריוזיס מתאפיין לרוב היכן שיש דלקות, ובעת סאונת האגן הגוף מקבל את כל ההיתרונות בתכונות הריפוי שיש בצמחים. מאחר והמים החמים מתאדים פנימה הם חודרים דרך עור ,דרך הרקמות הרכות של גופנו ובכך מסייעות לתהליכי ריכוך ויצירת תנועה כדי להקל ולהרגיע את המתח שנוצר בעקבות הכאב .
יש המון שיטות לעזור להקלה באנדו וכמו שכל אחת מאיתנו שונה כך כל אחת ומה שעובד עבורה.

כדי שנוכל לאחל עבורנו ריפוי וחמלה עצמית אמיתית כדאי לנסות ולשאול את התודעה שלנו מה שלומה היום ואם התדר הקיומי שלנו מאפשר לנו להיות במודעות מלאה שזה אפשרי ובר ביצוע-  כי לכל אחת מאיתנו מגיעה הזכות לחיים נטולי לחץ וכאב.
'סאונת האגן' היא כלי מדהים אשר בא לסייע לקבל הקלה, שחרור אמיתי מכאב ועידוד זרימת דם תקינה אל הרחם שלנו ופחות חוויה לא נעימה או תחושה של סיוט . 

את הסאוונה צריך לבצע במשך יומיים או שלושה לפני קבלת הווסת ולאחר הווסת יש לבצע סאונה עוד פעם אחת נוספת בכדי לשחרר את כל מה שעברנו בווסת.
במהלך המחזור החודשי כדאי ומומלץ לבצע עוד סאונה לאגן.  זאת אומרת שיש לבצע את הסאונה כ4-5 פעמים לפני, במהלך ולאחר הווסת (תלוי בעוצמות של הכאב).

מדוע בעצם לבצע את סאונת האגן?
בניגוד לשיטות הרפואה המערביות אשר מכילות תרופה בהווה על ריפוי בעתיד בסאונת האגן האפקט הוא מיידי והגוף מגיב ממש כאן בהווה שבו אנו נמצאות.

צמחי המרפא אשר סוגלותיהן נכנסות לתוך מערכת העור, הרקמות ומערכת השרירים וכל זאת בכדי להקל. מה גם שהתוצאה שתתקבל בווסת הבאה היא זו בעצם משמשת עבורנו כאינדיקטור להשפעת הסאונה ואיכות הטיפול והריפוי שגופך מביא איתו.

כנראה שלא לכל אחת זה מתאים, אבל בטוח שכל אחת יכולה לנסות .
לכל אחת יש בחירה עבור מה שעושה לה הכי טוב , תבחרו תמיד בדרך שמיטיבה אתכן ומעלה למעלה .
סאונת אגן להתמודדות עם אנדומטריוזיס -מוצרי מחזור

האם האנדו פוגע בלבידו ?

על הדף - לא אמור , במציאות- בהחלט.
'חשק' הוא רגש  עז אשר מדבר מתוכנו ומשפיע על כל אחת מאיתנו בצורה אחרת ומבורך הוא בחייה של כל אישה ואישה.

אך בממלכת המצוי המתמודדות עם אנדו מפנות את כל הריכוז ומכרזי התודעה שלהן בשביל ההתמודדות עם הכאב שאינו מרפה בחיי היום יום ובעצם קיום המצב הזה קצת קשה להעיד כמה חשק נשאר בסוף. (ועוד כזה מהסוג שיכול להכאיב לך..)
לכל אחת מאיתנו יש חשקים והם טובים, ראויים ומבורכים.

אנדומטריוזיס היא מחלה כרונית אשר פוגעת בגוף וגורמת לסימפטומי כאב להיווצר במקומות שונים בגוף ועל כך קצת קשה לסובלות להתמודד עם התהליך של 'לבידו' ויצירת חשקים. (וזה עוד לפני שדיברנו על חסמים ודרישות שהחברה יוצרת)

גם כאן נכנסת שיטת הטיפול באמצעות 'סאונת האגן ' בכך שבשל אופי הטיפול אשר עוזר בהתמודדות ובהקלה של הכאבים ובשילוב של צמחי מרפא מעוררי חשק  ניתן לפנות חלקים מהתודעה שיוכלו להחזיר את החשקים והלבידו לתפקוד בריא.
חוץ מלקבל הקלה בכאבים גם החשק עולה, המערכת שואפת לאיזון ולכן אני ממליצה לכל אחת להתנסות בסאונת אגן.
לוגו של ירח ותחתוני מחזור וגביעונית

למה אפשר לדמות את הכאבים של האנדו ?

גם למי שלא הייתה בהריון.

אפשר לאמר עבור אותם נשים שאינן חוו הריון ואינן מתמודדות עם אנדו שהכאבים מזכירים או
יותר נכון להגיד שהם מדמים צירי לידה של ממש!
מי שחוותה לידה עצמונית ,טבעית או ווגינלית עם אפידורל או בלי יודעת שאלו עוצמות כאב ששוות התקף לב שמתרחש בגוף- ממש כך!. כאבים עזים כמו שנחתך הגוף בבשר החי (סליחה על התיאור). בנוסף קיימים גם כאבים בשפתיים חיצוניות שמייצרות תחושת כאב עזה כאילו הכאב נמשך מטה . - אני באמת לא מאחלת לאף אחת לחוות את זה.
ולמי שכן חוותה את זה ,אני רוצה שתדעי שאני כאן איתך, מרגישה את כאבך ושאני יודעת מה זה ושחוויתי את ההתמודדות בדיוק כמו שאת חווה אותה.

ולאלו שבהריון או יהיו בהריון אני רוצה שתדעו שגם לי יש ילד, דרך לידה ,עצמונית ,ווגינלית ,כולל כל התרחישים והניסיונות .
ושגם בזמן ההריון 'סאונת האגן' היא כלי נהדר אשר יכול להקל על כאבים בזמן הלידה- באמצעות ישיבה מדודה של 20-30 דק' בכל פעם גופך יתרגל, ירכך ויכין אותך ואת התודעה שלך וכל זאת על מנת להקל על בואו של הוולד .
שוב אחזור ואומר שאין זה מתאים לכל אחת, אך זהו בהחלט כלי מדהים על מנת לזרז לידה.

לפני שאת רצה לאמבטיה תזכרי שאת לא לבד ושאת התהליך כדאי לבצע עם מטפלת מנוסה ובקיאה בשיטת 'סאונת אגן'.

אני מלווה נשים לאחר טראומה וכאלו שחוות כאבי מחזור ואנדו להשיג שיחרור אמיתי והקלה על מכלול התסמינים דרך סואנת אגן צמחים ומודעות❤️

אני כאן בשבילכן,תמיד.
אישה עם אנדומטריזיס תמונה בשחור לבן- מוצרי הגיינה נשית רב פעמית

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published