פעם ראשונה שלך עם גביעונית?

גביעונית שמנוחת על ראש. ניתן למצוא את הגביעונית המושלמת עבורך בעזרת השאלון יעוד כוסס

גביעונית/ קאפ

זאת הפעם הראשונה שלך? הכל בסדר, את לא לבד.

המלצתנו החמה היא לשטוף את ידיך היטב לפני הכנסת והוצאת הגביעונית, זהו מקדשך, שכחת?
לפני השימוש הראשון אנו ממליצות לך להשרות את הגביעונית במים חמים לזמן שבין 5-10 דקות ואז לנקות אותה היטב. אל תדאגי מותק, הגביעונית עשויה 100% סיליקון רפואי ועל כן אין סכנה במגע עם מים חמים.
כאשר המוצר אינו בשימוש, מומלץ לאחסן אותו בשקית בד שבתוכה הגיעה הגביעונית שקיבלת על מנת לשמור עליו מכל צרה.

שימוש

לפני שאת מתחילה שטפי את ידיך היטב. נסי להירגע, זהו הזמן להכיר את עצמך קצת יותר לעומק. לחץ עלול לכווץ  את שרירי רצפת האגן וזה עלול להשפיע על כל החוויה ויכול לגרום לה להיות מאתגרת, אז בואי ננשום ביחד ארבע נשימות עמוקות וחייכי, את עוד תהיי מקצוענית תוך זמן קצר.

 

בתור התחלה התמקמי במנח הגוף שהכי נוח לך אם זה בישיבה, עמידה על רגל אחת, סקוואט או כל מנח אחר שקורא לך. לאחר מכן הפרידי את שפתי הפות שלך ובעזרת היד השניה הכניסי את הגביעונית באחת הדרכים שציינו לעיל או שאם מצאת טכניקה אחרת שנוחה לך יותר (שתפי אותנו אם בא לך). 

ישנן שתי דרכים לשימוש ומיקום הגביעונית:
ראשונה יש לאחוז ולדחוף את קצה העליון של הגביעונית ולקפל אותו לחצי לצורה כזו שתצור את האות U או שהנחי את אצבע המורה של שפת הגביעונית ודחפי אותה כלפי מטה לכיוון מרכז הגביעונית, עד שייווצר מעין צורת משולש.

לדחוף בעדינות את קצה הגביעונית כאשר הצד המעוגל ההוא הראשון שנכנס לנרתיק, לאחר שהכנסת ומיקמת את הגביעונית תתפסי את בסיסה (לא את הזנב), ואז סובבי אותה בכדי להבטיח הגנה מלאה מפני נזילות.

 

איפה יושבת הגביעונית?

הגביעונית מגיעה בשלוש מידות שונות לפי מסת הדימום S,M,L (אחרי לידה, לפני הריון ותעלה ווגינלית קצרה) אנא ודאי כי את מזמינה את המידה המתאימה לך בכדי להימנע מחוסר נעימות. הגביעונית תשב בתעלת הנרתיק שלך במידה והיא יושבת במקומה את לא אמורה להרגיש אותה, בדומה לטמפון. כל אישה בנויה אחרת ואורך צוואר הרחם משתנה, אך ברוב המקרים הגביעונית אמורה לשבת מתחת לצוואר הרחם. לאחר שהכנסת את הגביעונית חלק מהגבעול אמור לבצבץ מפתח הנרתיק שלך (זה ממש נורמלי) זה מה שנותן לך נקודת אחיזה יציבה וזה מה שיקל עליך בעת הוצאת הגביעונית.



האם הפות שלי קטן מדי בכדי להשתמש בגביעונית?


הגוף המופלא שלנו מגיע בכל מיני צורות גדלים וצבעים ואותו דבר תקף גם לפות שלנו. לפעמים מה שאנו מגדירות כנורמלי ייתפס כלגמרי לא נורמלי בשביל אישה אחרת, הכל זה ענין של נקודת מבט בסופו של דבר. הנרתיק הוא תעלת שרירים גמישה ומעודנת שאינה קטנה מדי בכדי להכיל פין, טמפון, אצבעות, צעצועי מין, גביעונית וכל דבר עולה על דעתך. כאישה מציינת שהיא צרה שמה למטה, היא בדרך כלל מתכוונת לכך שפתח הנרתיק שלה צר ולא תעלת הנרתיק עצמה (איפה שהגביעונית יושבת).


כמה דם הגביעונית מסוגל להכיל?

זה משתנה בין המידות השונות של הגביעונית, אך בממוצע היא יכולה להכיל עד 30 מ"ל אם נשווה זאת לטמפון שבממוצע מסוגל לספוג רק עד 6 מ"ל של וסת.

אורך החיים של המוצרים?

הכל מסתכם בצורה שבה את משתמשת ומתייחסת למוצר שלך, אם את עוקבת ואכן מבצעת את ההוראות שניתנו לך אורך החיים של התחתונים והפדים יכולים להגיע למעל ל300 שימושים שזה יותר משנתיים (הגביעונית יכולה להישאר איתך אפילו עשור). 

המוצרים הסנטרים החד פעמיים שבהם השתמשת עד היום  מייצרים כמות בלתי נתפסת של בין 10-5.3 ק"ג של פחמן דו חמצני מיותר, ייקח משהו כמו 400-800 שנה עד שכל טמפון או פד יתפרקו ויתקלו באופן טבעי.



האם הגביעונית נוחה?

בעיקרון, אין הבדל גדול בין המוצרים שלנו לבין טמפון מבחינת מרגש, אך אנו שוב קוראות לך לנסות להבין את מידותיך לפני שאת מנסה את הגביעונית, כל הפרויקט הזה הוקם למען חוויה נעימה יותר עבורך ואנו זקוקות לשיתוף פעולה ממך.

אולי תרצי להימנע מהגביעונית במידה ועוד לא קיימת יחסי מין, הגביעונית לא בהכרח תקרע את קרום הבתולים שלך אבל היא עלולה לעשות זאת אם טרם התנסת בחוויה מינית שכזו.

אנו ממליצות להמנע משימוש הגביע עד אז, שמרי את הקרום שלך לחוויה שאת רוצה ובוחרת.

חשוב לנו להעלות טאבו שלא מספיק מדברים עליו מבחינתנו, ושתדעי זה לגמרי בסדר.

דרך אגב תרגישי בנוח ללכת לשירותים עם הגביעונית בפנים זה לא אותו החור: ).



האם יכולה להיות לי תגובה אלרגית לגביעונית?

במקרים מאוד מאוד נדירים יכולה להתפתח מין רגישות לסיליקון רפואי, אך מחקרים מראים כי הסיליקון הרפואי תואם ביולוגית לגוף, וזאת אכן הסיבה שמשתמשים בסיליקון רפואי במערכת הבריאות כבר למעלה מחמישים 50 שנה. אם את חווה רגישות כלשהי עם המוצר, הפסיקי מיד את השימוש ופני לרופא המטפל שלך.

ואם קיימת רגישות למוצרי לייטקס?

הגביעונית מיוצרת מסיליקון עמיד, איכותי ורפואי שאכן מתאים לשימוש בנשים שסובלות מאלרגיות ללטקס. מכיוון שהגביעונית עשויה מניטרוסמין וללא לטקס בכלל.

האם אני יכולה להשתמש בגביעונית בעת…?

 נתחיל בזה שהגביעונית לא מגבילה אותך בכלל שתדעי!

את יכולה להשתמש בגביעונית במהלך כל פעילות שאת חפצה בה (חוץ מקיום יחסי מין). את יכולה ללכת לים, לשחות, לצלול, לרוץ, לעשות עמידת ראש, יוגה, לענג את עצמך ואפילו לרקוד .

את יכולה לעשות כל מה שעולה על דעתך.
הכל תלוי בכך שבחרת את המידה הנכונה לך והכנסת את מוצר בצורה הנכונה, בכל מקרה לא אמורה להיות כל בעיה בנידון, הכוס אינה אמורה לזוז כלל.

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published