All You Need To Know About Menstrual Underwear and Cups

All You Need To Know About Menstrual Underwear and Cups
לא יודעת מה הכי טוב ונכון לך? אנחנו כאן כדי לעזור! 
העולם של היגיינה נשית רב פעמית הינו עולם מיוחד במינו ולא דומה לאף נישה אחרת, העולם הזה בעצם מסתובב סביב על הצרכים הנשים לגיטימי כן? לכן הרגשנו לנכון לפתח
את החברה שלנו.
עכשיו, במקום שהמטרה העיקרית שלנו תהיה ליצור רווחים כמו כל שאר החברות בחוץ, אנחנו מאמינות ודוחפות ליצירת שינוי עמוק בכל מה שסובב סביב נושא המוצרי מחזור הרב פעמים, נסביר ממש פה.
אנו רוצות ליצור שינוי סביבתי, תפיסתי וחברתי עמוק באמצעות חידוש השימוש במוצרי היגיינה לימי הווסת שלך ללא צורך בשינוי קיצוני וכל זה יכול לקרות באזור הנוחות שלך.
כשאת רוכשת מחברתנו את בעצם מעודדות שינוי פסיכולוגי עמוק בתפיסה, הפחתת טביעת הרגל האקולוגית ,תומכת בסחר הוגן ותומכת באגודה הפועלת למציאת תרופות לסוגי סרטן הרחם השונים ולטיפול ומתן שירותים רפואיים לנשים במדינות עולם שלישי.  
למה שנעשה את זה? אחרי הרבה מאוד חוויות אישיות ושונות בנושא ואחרי הרבה מאוד הוצאות מיותרות על תחתוני מחזור לא יעילים או כוסות לא נכונים, הצלחנו והגענו למתכון הנכון.
 
לעומת חברות שונות, אנו לא מעוניינות בפיתוח וקידום את תרבות הצריכה ואפילו להיפך. אנו מאמינות בכך שלא צריך לצרוך מעבר למה שצריך, את לא צריכה יותר מ2-3 תחתוני מחזור רב פעמיים ולא יותר מ גביעונית אחת, אך מה באמת העניין פה? איך תדעי מה הכי נכון עבורך כשמדובר תחתוני מחזור או כוסות מחזור/ גביעוניות?
לכן אנחנו פה!
חסכנו לכן את כאב הראש, עבדנו יחדיו לצד מספר גורמים כגון גניקולוגים, אורולוגים, פרוקטולוגים, אוסטיאופתים, מיילדות, דולות, פיזיותרפיסטים ועוד אינספור גורמים מקצועיים שעזרו לנו להגיע למתכון המושלם עבור כל אחת. לכל אחת יש את המבנה המיוחד שלה ומגיע לה את הכי טוב עם הכי פחות כאב ראש, לגיטימי כן. בעזרת השאלון שלנו תוכלו למצוא את הגביעונית שהכי מתאימה לצורת אגן שלך (כן יש דבר כזה).  בעקבות שלא על כוס מתאים לכל פות, פשוט ככה. יש נשים עם צוואר רחם גבוה ויש נשים עם צוואר רחם שקוע או שהוא בכלל נוטה הצידה והתעלה של זאת אחרי לידה שינתה כיוון. יש גורמים מסוימים שחשוב להתחשב בהם לפני בחירת גביעונית מדוייקת עבורך.
בנוגע לתחתוני מחזור, יש כרגע הייפ גדול בשוק בנוגע לעניין, אך אין מספיק מידע לגביו, צריך לזכור שלא כל תחתון הוא בהכרח טוב לטווח הארוך. אחרי שנים של ניסיון עם יותר מ 10 חברות שונות בשוק תחתוני המחזור, אנחנו בהכרח יכולות להגיד שלא לא כל חברה לגמרי שקופה לגבי תוחלת החיים של אותו תחתון שהיא משווקת. אנו לא יכולות לציין איזו חברות של תחתוני וסת לא עברו את הבדיקה שלנו ולא שרדו יותר משנתיים ולא מבטיחות הגנה מלאה.
אנחנו כן יכולות להגיד שאת כנראה תרצי לרכוש תחתון מחזור שחור, למה? בעקבות שאחרי שנים של שימוש יש לדם נטיה להחתים דברים (לא משנה כמה נשמור עליהם). על פי מחקר שנערך באסקס באנגליה, התגלה שדווקא תחתוני מחזור בצבע שחור החזיקו יותר מ5 שנים לעומת תחתוני מחזור צבעוניים שהחזיקו רק עד שנתיים. ממחקר עולה שהתרחש פה אפקט פסיכולוגי שגרם לנשים להירתע מתחתוני מחזור הצבעוניות אחרי פחות משנתיים של שימוש לעומת אותו מוצר בצבע שחור.
לכן, אחרי אינספור תחתוני מחזור שונים מצאנו את התחתון האולטימטיבי שבאמת יכול להכיל אותך בזמן הזה של החודש ושמו ווא קה! התחתון שישנה לך את הפרספקטיבה לגבי מחזור, אחרי מעל 5 שנים של ניסיון עם התחתון אנו יכולות להגיד ללא ספק שזה התחתון מחזור הכי טוב בישראל! זאת חברה המייצרת מוצרי ווסת טבעונים עם טביעת אקולוגית קטנה מהרגיל בשוק הזה! חברה מלאה בכוונה טובה ועומדות עם הסט אמונות
של החברה שלנו פה בארץ.
בסופו של יום, באנו להקהל לך על המחזור, לנסות לגרום לך להתרגש לקבלת מחזור כמו שאנו מתרגשות כל פעם רק כדי להשתמש במוצרים הרב פעמים!
הגיע הזמן למחזור אחר, תפנקי את הגוף שלך!

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published