הריחות המקסימים שלנו

תחתוני מחזור וגביעוניות women with menstrual wuka underwear laying in the shade

הריחות המקסימים שלנו.

לפות שלך יש ריח ייחודי משלו והוא לא אמור להריח כמו ורדים, אנחנו צריכות להסתדר עם ריחות הגוף הטבעיים שלנו, הם לא ישתפרו אם לא נשנה משהו.

זה תלוי במה אנחנו מכניסות לגוף שלנו. האם את שותה מספיק מים? האם את אוכלת אוכל מזין ובריא?

 

האופן שבו את שוטפת את איבר המין שלך לא משפיע בצורה כזו ניכרת על ריחו.

כדי להרגיש טוב ולהריח טוב מבחוץ, עלינו להרגיש טוב מבפנים, כמו כל דבר אחר בחיים.

כדי ליצור ריחות טובים ובריאים יותר מהפצ'ולי שלנו, פשוט עקבי אחרי מספר צעדים פשוטים ולמדי להתאים את עצמך לאורח חיים בריא יותר - אנו מבטיחים, כל פעולה קטנה מקדמת אותך לעבר הריח האמיתי שלך:

אל תשכחי לשתות לעזאזל הרבה מים כדי שהדם יזרום והגוף שלך בדרך הנכונה, בסופו של דבר, אנחנו 60% מים והדם שלנו הוא 80% מים.
גביעוניות ותחתוני מחזור הכי טובים . menstrual cups hanging above the ocean

בסופו של דבר הכל מסתכם באיזון.

אם את מאזנת את התזונה שלך בגישה אחרת, את חייבת לראות שינויים חיוניים וחיוביים מיידיים בגופך.

אנו ממליצים על צריכה טובה של חלבונים, נטילת פרוביוטיקה ויטמינים כדי לעזור לאזן ולהמריץ את החיידקים הטובים שכבר יש לנו שם למטה.

הוספי שומנים חיוניים לתזונה שלך (אבוקדו, אגוזים, זרעים וכו ') - את זקוקה לכולסטרול כדי לייצר הורמונים, נוגדי חמצון וחומצות אמינו חיוניות (המוח שלנו הוא עד 60% שומן). כן, הלכנו לשם! כולנו זקוקים לשומנים. אם אין שומנים הפירוש לכך אין מחזור חודשי. 

 "להזין את עצמך מבפנים כדי לזהור מבחוץ".
food in heart shape הגביעוניות ותחתוני מחזור הכי אמינים

נסי להימנע מיותר מדי סוכרים מעובדים,מכיוון שסוכר מעודד את צמיחת הקנדידה (פטריה שנגרמת מזיהומי שמרים שם למטה) - כפי שידוע לכן כבר צמיחת שמרים משגשגת בסוכר!

את תרצי לשמור על רמת הסוכר בדם כמה שיותר יציבה, ובכך תבחיני במצב רוח יציב יותר. יהיו הרבה פחות תנודות במצב הרוח שלך והתנודות שבהן את פתאום מוכנה למות בשביל שוקולד או היפר בגלל חוסר האיזון של הסוכר בדם שלך שבסופו של דבר מוביל לשלב התרסקות ואז פתאום את רעבה שוב (חוזר חלילה!).

SWEETS הגביעוניות ותחתוני מחזור שלנו

אל תשתמשי בסבונים אגרסיבים לגוף.

סבונים משבשים את האיזון הטבעי של ph בפונסי, אין צורך להתאבד על ניקיון כל הזמן, פשוט השתמשי במים ואם את חייבת להשתמש בסבון, השתמשי בסבון טבעי, בשמנים אתריים כל מה שעושה לך את זה. תחשבי על הנרתיק שלך כמו מכונה לניקוי עצמי (את לא תקרצפי את הפה שלך עם סבון כלים נכון?!).
SOAP BAR תחתוני מחזור וגביעוניות

כּוּרכּוּם!

האם ידעת שכורכום יכול גם לעזור להקל על כאבי מחזור על פי הרפואה הסינית? כורכומין הוא המרכיב הפעיל העיקרי בכורכום, זוהי אחת התרופות הטובות ביותר בטבע ומסייעת הן להפחתת רמות הדלקת בדם ולעידוד משככי הכאבים הטבעיים בגוף.

זה אומר שתקבלי הקלה נדרשת מכאבי מחזור.

TUMERIC  תחתוני מחזור וגביעוניות

נסו להימנע ככל האפשר מקפאין.

קפאין יכול לגרות את הבטן ולהעניק תחושה לא נעימה או נפוחה. אנו ממליצים לאכול מאכלים חמוצים כמו לימונים, פירות יער, חמוציות בתקופה זו של החודש. על פי הרפואה הסינית, אוכל חמצמץ עוזר לשחרר סטגנציות בכבד הנוגע על פי הרפואה הסינית בקשר ישיר עם הרחם שלך.

COFFEE CUPS גביעוניות ותחתוני מחזור

תשני שנה טובה ואיכותית של שבע שעות לפחות בכל לילה ותצברי כמה שיותר שעות מנוחה, גופך עובד יותר מהרגיל ומנקה את עצמו מהמחזור הקודם שלך, הוא זקוק נואשות למנוחה.

שאלון מציאת גביעונית MENSTRUAL CUP SLEEPING BLUE BACKGROUND

ספורט! יתכן שאת מרגישה איטית וכבדה אך אימון קל (אירובי) יכול לעשות פלאים.

זה יגרום לדם לזרום וישחרר את אותם אנדורפינים שיכולים להפחית את תפיסת הכאב שלך ובמקביל לעורר תחושה חיובית בגוף - בדומה למורפין תאמינו או לא!

3 WOMEN IN RED SWIMSUIT תחתוני מחזור וגביעוניות

תמלאי לעצמך אמבטיה חמה (אנו ממליצים להוסיף מלחי אמבטיה, שמנים אתריים או כל מה שעושה לך את זה) כדי לשחרר את כל גופך ולהרגיש רעננה.

 

 

0 תגובות

אם בא לך תשאירי תגובה

אנחנו מיד נאשר את התגובה שלך