טיפים מרפואה סינית מסורתית שיעזרו להקל על כאבי מחזור

טיפים מרפואה סינית מסורתית שיעזרו להקל על כאבי מחזור
 
כולנו חווים כאבי מחזור בשלב מסוים בחיינו, זה יכול לנוע בין כאב קל ואי נוחות לכאב מתיש. הנה כמה טיפים מהרפואה הסינית המסורתית שיכולים לעזור להקל על כאבי
המחזור שלך
שמור על הרגליים חמות
אם הרצפות שלך קרות ואת אוהבת להסתובב יחפה בבית, שימי זוג גרביים או נעלי בית. כף הרגל שלך מכילה מספר נקודות קצה ומספר נקודות מוצע של המרידיאנים כל מרידיאן מחובר לאיבר אחר בגופך.
ללבוש גרביים רכות וחמות או נעלי בית ישאירו את הקור והלחות מחוץ לגופכך. זה מאוד חשוב במהלך המחזור שלך. עסי את כפות הרגליים כשיש לך הזדמנות ושמרי עליהן חמימות זה יעודד זרימת דם טובה
שימרי על חום הבטן
בחורף לבשי בגדים חמים וכדאי לשקול להשתמש בבקבוק מים חמים או בשקית לחימום במיקרו המכילה לבנדר. חשוב מאוד למנוע מהקור להכנס לרחם לקיבה ולטחול.
הצעות תזונתיות 
סוג המזון החשוב ביותר שיש להימנע ממנו בימים שלפני המחזור ובמהלך המחזור הוא מזון לא מבושל וקר כמו סושי או אוכל קר מאוד כמו גלידה או משקאות קרים מאוד. מזון קר ונא יאט את הדם ברחם שלך. מזון קר במיוחד גורם לסטגנציה שמובילה לכאב. כדאי וצריך לעודד תנועה של צ'י ודם אז במקום קר ולא מבושל  נסי לאכול ולשתות אוכל חם ומבושל. מזונות כגון לחם מחיטה מלאה, בטטה וכן אורז חום יכולים לסייע בחיזוק ייצור הצ'י והדם בגוף.
הוסיפי הרבה ירקות שורש פירות ודגנים
ג'ינג'ר הוא ירק שורש שמחמם את הגוף , מזין את הטחול ומפזר לחות. תה ג'ינג'ר עם דבש נהדר לכאבי מחזור. ניתן להשתמש בו גם כאחד המרכיבים כאשר מכינים תבשילים שונים..
גרעין משמש (ניתן לרכוש בכמוסה)  מקדם את זרימת הווסת ומשמש לעתים קרובות כחלק מפורמולה הניתנת  לנשים עם מחזור חלש או אם המחזור חסר או מדלג. 
 או תה חריע פרח שנראה יותר טוב ממה שזה נשמע משתמשים בצמח בחליטה Carthamus tinctorius 
 הוא יכול לעזור להמריץ דם, ומבטיח זרימת דם חלקה מה שמפחית מאוד את  הכאבים. הוא מכיל גם תרכובת נוגדת  קרישה, לכן יש להימנע מלהשתמש בצמח הזה  אם את נוטלת מדללי דם.
פירות וירקות בצבע כתום ואדום הם כמו תותי עץ אפרסקים פירות יער אדומים פירות יער שחורים טובים מאוד ליצור דם..
 
 
 
 
 

0 תגובות

אם בא לך תשאירי תגובה

אנחנו מיד נאשר את התגובה שלך